Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Citroen
Chiptuning Citroen AX
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1400 GTI |
70 / 95 |
117 |
79 / 107 |
132 |
+9 / +12 |
+15 |
|
Chiptuning Citroen Berlingo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDI |
55 / 75 |
175 |
75 / 102 |
224 |
+20 / +27 |
+49 |
|
1600 HDI |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+50 |
|
2000 HDI |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
benzin |
1400 |
55 / 75 |
126 |
64 / 87 |
130 |
+9 / +12 |
+4 |
|
1400 |
55 / 75 |
120 |
65 / 88 |
138 |
+10 / +13 |
+18 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
170 |
+12 / +16 |
+23 |
|
1800 |
66 / 90 |
147 |
75 / 102 |
166 |
+9 / +12 |
+19 |
|
Chiptuning Citroen Berlingo 2008
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
55 / 75 |
185 |
75 / 102 |
230 |
+20 / +27 |
+45 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
90 / 122 |
280 |
+24 / +32 |
+75 |
|
Chiptuning Citroen C-Crosser
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 HDI |
115 / 156 |
380 |
136 / 185 |
450 |
+21 / +29 |
+70 |
|
Chiptuning Citroen C2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
50 / 68 |
150 |
63 / 86 |
200 |
+13 / +18 |
+50 |
|
benzin |
1100 |
44 / 60 |
94 |
48 / 65 |
105 |
+4 / +5 |
+11 |
|
1400 VTR |
55 / 75 |
117 |
63 / 86 |
132 |
+8 / +11 |
+15 |
|
1600 VTR |
81 / 110 |
147 |
89 / 121 |
165 |
+8 / +11 |
+18 |
|
1600 VTS |
92 / 125 |
143 |
101 / 137 |
160 |
+9 / +12 |
+17 |
|
Chiptuning Citroen C3
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
50 / 68 |
150 |
63 / 86 |
200 |
+13 / +18 |
+50 |
|
1400 HDi |
66 / 90 |
200 |
85 / 116 |
248 |
+19 / +26 |
+48 |
|
1600 HDi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1600 HDi |
81 / 110 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+15 / +21 |
+70 |
|
benzin |
1100 |
44 / 60 |
94 |
48 / 65 |
105 |
+4 / +5 |
+11 |
|
1400 |
55 / 75 |
111 |
65 / 88 |
128 |
+10 / +13 |
+17 |
|
1400 |
66 / 90 |
133 |
75 / 102 |
150 |
+9 / +12 |
+17 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
163 |
+12 / +16 |
+16 |
|
Chiptuning Citroen C4
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1600 HDi |
80 / 109 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+70 |
|
2000 HDi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
benzin |
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
170 |
+12 / +16 |
+23 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
217 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2000 16V VTS |
132 / 180 |
202 |
142 / 193 |
230 |
+10 / +13 |
+28 |
|
Chiptuning Citroen C4 Grand Picasso
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
80 / 109 |
215 |
96 / 131 |
265 |
+16 / +22 |
+50 |
|
2000 HDi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
Chiptuning Citroen C5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
80 / 109 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+70 |
|
2000 HDi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+20 / +27 |
+40 |
|
2200 HDi |
100 / 136 |
314 |
125 / 170 |
405 |
+25 / +34 |
+91 |
|
2200 HDi |
125 / 170 |
370 |
147 / 200 |
440 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2200 HDi |
98 / 133 |
314 |
125 / 170 |
364 |
+27 / +37 |
+50 |
|
benzin |
1800 16V |
85 / 116 |
190 |
95 / 129 |
209 |
+10 / +13 |
+19 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
210 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 16V HPi |
103 / 140 |
192 |
115 / 156 |
211 |
+12 / +16 |
+19 |
|
3000 V6 |
152 / 207 |
285 |
170 / 231 |
310 |
+18 / +24 |
+25 |
|
3000 V6 V24 |
154 / 209 |
285 |
169 / 230 |
325 |
+15 / +21 |
+40 |
|
Chiptuning Citroen C6
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 HDi |
125 / 170 |
370 |
147 / 200 |
440 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2700 HDi |
150 / 204 |
440 |
175 / 238 |
500 |
+25 / +34 |
+60 |
|
Chiptuning Citroen C8
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
79 / 107 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+21 / +29 |
+40 |
|
2200 HDi |
125 / 170 |
370 |
150 / 204 |
420 |
+25 / +34 |
+50 |
|
2200 HDi |
90 / 122 |
314 |
121 / 165 |
408 |
+31 / +43 |
+94 |
|
2200 HDi |
94 / 128 |
314 |
118 / 160 |
354 |
+24 / +32 |
+40 |
|
benzin |
2200 16V |
116 / 158 |
215 |
129 / 175 |
245 |
+13 / +17 |
+30 |
|
3000 V6 V24 |
154 / 209 |
285 |
169 / 230 |
325 |
+15 / +21 |
+40 |
|
Chiptuning Citroen Evasion
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
79 / 107 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+21 / +29 |
+40 |
|
benzin |
200 8V |
89 / 121 |
170 |
99 / 135 |
194 |
+10 / +14 |
+24 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
217 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2200 16V |
116 / 158 |
215 |
129 / 175 |
245 |
+13 / +17 |
+30 |
|
3000 V6 V24 |
154 / 209 |
285 |
169 / 230 |
325 |
+15 / +21 |
+40 |
|
Chiptuning Citroen Jumper
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
62 / 84 |
192 |
80 / 109 |
245 |
+18 / +25 |
+53 |
|
2800 HDi |
94 / 128 |
300 |
118 / 160 |
380 |
+24 / +32 |
+80 |
|
3000 HDi |
118 / 160 |
400 |
139 / 189 |
485 |
+21 / +29 |
+85 |
|
Chiptuning Citroen Jumper new
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 HDi |
74 / 101 |
240 |
92 / 125 |
290 |
+18 / +24 |
+50 |
|
2200 HDi |
88 / 120 |
280 |
102 / 139 |
330 |
+14 / +19 |
+50 |
|
3000 HDi |
115 / 156 |
400 |
138 / 188 |
465 |
+23 / +32 |
+65 |
|
Chiptuning Citroen Jumpy
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
52 / 71 |
150 |
63 / 86 |
192 |
+11 / +15 |
+42 |
|
1600 HDi |
66 / 90 |
214 |
90 / 122 |
272 |
+24 / +32 |
+58 |
|
2000 HDi |
69 / 94 |
215 |
89 / 121 |
255 |
+20 / +27 |
+40 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+20 / +27 |
+40 |
|
Chiptuning Citroen Nemo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1400 |
55 / 75 |
111 |
65 / 88 |
128 |
+10 / +13 |
+17 |
|
Chiptuning Citroen Saxo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1000 |
37 / 50 |
73 |
44 / 60 |
82 |
+7 / +10 |
+9 |
|
1100 |
44 / 60 |
94 |
52 / 71 |
105 |
+8 / +11 |
+11 |
|
1400 |
55 / 75 |
111 |
65 / 88 |
128 |
+10 / +13 |
+17 |
|
1600 |
66 / 90 |
135 |
76 / 103 |
155 |
+10 / +13 |
+20 |
|
1600 |
87 / 118 |
145 |
97 / 132 |
159 |
+10 / +14 |
+14 |
|
1600 VTS |
72 / 98 |
137 |
81 / 110 |
158 |
+9 / +12 |
+21 |
|
1600 VTS |
88 / 120 |
145 |
99 / 135 |
165 |
+11 / +15 |
+20 |
|
Chiptuning Citroen Xantia
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
105 / 143 |
320 |
+25 / +34 |
+70 |
|
2100 TD |
81 / 110 |
250 |
103 / 140 |
325 |
+22 / +30 |
+75 |
|
benzin |
1800 16V |
80 / 109 |
155 |
92 / 125 |
178 |
+12 / +16 |
+23 |
|
2000 16V |
97 / 132 |
180 |
109 / 148 |
205 |
+12 / +16 |
+25 |
|
2000 Turbo |
110 / 150 |
235 |
140 / 190 |
306 |
+30 / +40 |
+71 |
|
3000 V6 |
143 / 194 |
267 |
156 / 212 |
305 |
+13 / +18 |
+38 |
|
Chiptuning Citroen XM
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TD |
95 / 129 |
285 |
115 / 156 |
314 |
+20 / +27 |
+29 |
|
benzin |
2000 8V |
89 / 121 |
170 |
99 / 135 |
194 |
+10 / +14 |
+24 |
|
2000 Turbo |
104 / 141 |
192 |
135 / 184 |
211 |
+31 / +43 |
+19 |
|
3000 V6 |
143 / 194 |
267 |
156 / 212 |
305 |
+13 / +18 |
+38 |
|
Chiptuning Citroen Xsara
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 HDi |
50 / 68 |
150 |
63 / 86 |
200 |
+13 / +18 |
+50 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
90 / 122 |
280 |
+24 / +32 |
+75 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
100 / 136 |
290 |
+20 / +27 |
+40 |
|
benzin |
1400 |
55 / 75 |
126 |
64 / 87 |
136 |
+9 / +12 |
+10 |
|
1600 |
66 / 90 |
135 |
72 / 98 |
148 |
+6 / +8 |
+13 |
|
1600 |
70 / 95 |
135 |
81 / 110 |
155 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
170 |
+12 / +16 |
+23 |
|
1800 16V |
85 / 116 |
160 |
95 / 129 |
176 |
+10 / +13 |
+16 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
210 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 16V |
97 / 132 |
176 |
109 / 148 |
200 |
+12 / +16 |
+24 |
|
2000 16V VTS |
120 / 163 |
193 |
132 / 180 |
220 |
+12 / +17 |
+27 |
|
Chiptuning Citroen Xsara Picasso
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 HDi |
66 / 90 |
215 |
85 / 116 |
265 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1600 HDi |
80 / 109 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+70 |
|
2000 HDi |
66 / 90 |
205 |
85 / 116 |
253 |
+19 / +26 |
+48 |
|
2000 HDi |
80 / 109 |
250 |
105 / 143 |
320 |
+25 / +34 |
+70 |
|
benzin |
1600 |
70 / 95 |
135 |
81 / 110 |
155 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 16V |
80 / 109 |
147 |
92 / 125 |
170 |
+12 / +16 |
+23 |
|
1800 |
85 / 116 |
160 |
95 / 129 |
176 |
+10 / +13 |
+16 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
190 |
110 / 150 |
217 |
+10 / +14 |
+27 |
|
|