Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Audi
Chiptuning Audi 100
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TDi R5 |
103 / 140 |
290 |
125 / 170 |
335 |
+22 / +30 |
+45 |
|
2500 TDi R5 |
85 / 116 |
265 |
103 / 140 |
305 |
+18 / +24 |
+40 |
|
Chiptuning Audi 80
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
66 / 90 |
182 |
87 / 118 |
245 |
+21 / +28 |
+63 |
|
Chiptuning Audi A2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1200 TDi |
45 / 61 |
140 |
63 / 86 |
195 |
+18 / +25 |
+55 |
|
1400 TDi |
55 / 75 |
195 |
74 / 101 |
250 |
+19 / +26 |
+55 |
|
1400 TDi |
66 / 90 |
230 |
87 / 118 |
285 |
+21 / +28 |
+55 |
|
benzin |
1400 16V |
55 / 75 |
126 |
64 / 87 |
130 |
+9 / +12 |
+4 |
|
1600 16V FSI |
81 / 110 |
155 |
91 / 124 |
174 |
+10 / +14 |
+19 |
|
Chiptuning Audi A3 (8L)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
66 / 90 |
210 |
85 / 116 |
270 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 TDi |
81 / 110 |
235 |
103 / 140 |
282 |
+22 / +30 |
+47 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
benzin |
1600 |
74 / 101 |
145 |
83 / 113 |
165 |
+9 / +12 |
+20 |
|
1600 FSI |
85 / 116 |
155 |
95 / 129 |
174 |
+10 / +13 |
+19 |
|
1800 |
92 / 125 |
170 |
103 / 140 |
185 |
+11 / +15 |
+15 |
|
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 turbo |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
Chiptuning Audi A3 (8P)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi PD |
77 / 105 |
250 |
98 / 133 |
320 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
125 / 170 |
350 |
147 / 200 |
400 |
+22 / +30 |
+50 |
|
benzin |
1400 TFSi |
118 / 160 |
250 |
142 / 193 |
290 |
+24 / +33 |
+40 |
|
1400 TFSi |
92 / 125 |
200 |
123 / 167 |
262 |
+31 / +42 |
+62 |
|
1600 FSI |
85 / 116 |
145 |
92 / 125 |
165 |
+7 / +9 |
+20 |
|
2000 FSI |
110 / 150 |
200 |
120 / 163 |
215 |
+10 / +13 |
+15 |
|
2000 TFSi |
147 / 200 |
280 |
180 / 245 |
375 |
+33 / +45 |
+95 |
|
2000 TFSi |
195 / 265 |
350 |
232 / 316 |
440 |
+37 / +51 |
+90 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
197 / 268 |
358 |
+13 / +18 |
+38 |
|
Chiptuning Audi A4 (B5)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
66 / 90 |
210 |
85 / 116 |
270 |
+19 / +26 |
+60 |
|
1900 TDi |
81 / 110 |
235 |
103 / 140 |
282 |
+22 / +30 |
+47 |
|
1900 TDi |
85 / 116 |
285 |
105 / 143 |
340 |
+20 / +27 |
+55 |
|
2500 TDi |
110 / 150 |
310 |
131 / 178 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2500 TDi |
110 / 150 |
310 |
131 / 178 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2500 TDi |
114 / 155 |
310 |
135 / 184 |
350 |
+21 / +29 |
+40 |
|
2500 TDi |
120 / 163 |
350 |
144 / 196 |
420 |
+24 / +33 |
+70 |
|
2500 TDi |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
benzin |
1600 |
75 / 102 |
148 |
84 / 114 |
167 |
+9 / +12 |
+19 |
|
1800 |
92 / 125 |
168 |
101 / 137 |
192 |
+9 / +12 |
+24 |
|
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 turbo |
120 / 163 |
225 |
143 / 194 |
295 |
+23 / +31 |
+70 |
|
1800 turbo |
132 / 180 |
235 |
158 / 215 |
294 |
+26 / +35 |
+59 |
|
1800 turbo |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
197 / 268 |
358 |
+13 / +18 |
+38 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
197 / 268 |
358 |
+13 / +18 |
+38 |
|
Chiptuning Audi A4 (B6)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
85 / 116 |
310 |
105 / 143 |
360 |
+20 / +27 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
74 / 101 |
240 |
96 / 131 |
290 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
85 / 116 |
310 |
105 / 143 |
360 |
+20 / +27 |
+50 |
|
1900 TDi PD |
96 / 131 |
310 |
118 / 160 |
380 |
+22 / +29 |
+70 |
|
2500 TDi |
110 / 150 |
310 |
131 / 178 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
benzin |
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 turbo |
120 / 163 |
225 |
143 / 194 |
295 |
+23 / +31 |
+70 |
|
1800 turbo |
140 / 190 |
245 |
165 / 224 |
320 |
+25 / +34 |
+75 |
|
2400 V6 |
125 / 170 |
230 |
136 / 185 |
260 |
+11 / +15 |
+30 |
|
2800 V6 |
142 / 193 |
280 |
154 / 209 |
310 |
+12 / +16 |
+30 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
197 / 268 |
358 |
+13 / +18 |
+38 |
|
Chiptuning Audi A4 (B7)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi PD |
85 / 116 |
285 |
105 / 143 |
340 |
+20 / +27 |
+55 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
125 / 170 |
350 |
147 / 200 |
400 |
+22 / +30 |
+50 |
|
2700 TDi |
132 / 180 |
380 |
162 / 220 |
450 |
+30 / +40 |
+70 |
|
3000 TDi |
150 / 204 |
450 |
195 / 265 |
530 |
+45 / +61 |
+80 |
|
3000 TDi |
171 / 233 |
450 |
206 / 280 |
560 |
+35 / +47 |
+110 |
|
benzin |
1800 turbo |
120 / 163 |
225 |
143 / 194 |
295 |
+23 / +31 |
+70 |
|
2000 FSI |
110 / 150 |
200 |
120 / 163 |
215 |
+10 / +13 |
+15 |
|
2000 TFSi |
147 / 200 |
280 |
176 / 239 |
340 |
+29 / +39 |
+60 |
|
3200 V6 FSi |
188 / 256 |
330 |
195 / 265 |
350 |
+7 / +9 |
+20 |
|
Chiptuning Audi A4 (B8)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi CR |
105 / 143 |
320 |
129 / 175 |
400 |
+24 / +32 |
+80 |
|
2000 TDi CR |
125 / 170 |
350 |
148 / 201 |
420 |
+23 / +31 |
+70 |
|
2000 TDi CR |
88 / 120 |
290 |
114 / 155 |
350 |
+26 / +35 |
+60 |
|
2700 TDi |
140 / 190 |
400 |
165 / 224 |
460 |
+25 / +34 |
+60 |
|
3000 TDi |
177 / 241 |
500 |
202 / 275 |
580 |
+25 / +34 |
+80 |
|
benzin |
1800 TFSi |
118 / 160 |
250 |
145 / 197 |
295 |
+27 / +37 |
+45 |
|
1800 TFSi |
88 / 120 |
230 |
108 / 147 |
280 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 TFSi |
132 / 180 |
320 |
157 / 214 |
375 |
+25 / +34 |
+55 |
|
2000 TFSi |
147 / 200 |
280 |
175 / 238 |
340 |
+28 / +38 |
+60 |
|
2000 TFSi |
155 / 211 |
350 |
177 / 241 |
405 |
+22 / +30 |
+55 |
|
Chiptuning Audi A5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi CR |
105 / 143 |
320 |
129 / 175 |
390 |
+24 / +32 |
+70 |
|
2700 TDi |
140 / 190 |
400 |
165 / 224 |
480 |
+25 / +34 |
+80 |
|
3000 TDi |
177 / 241 |
500 |
205 / 279 |
560 |
+28 / +38 |
+60 |
|
3000 TDi-stupeň 2 |
177 / 241 |
500 |
230 / 313 |
580 |
+53 / +72 |
+80 |
|
benzin |
1800 TFSi |
125 / 170 |
250 |
147 / 200 |
290 |
+22 / +30 |
+40 |
|
2000 TFSi |
132 / 180 |
320 |
157 / 214 |
375 |
+25 / +34 |
+55 |
|
2000 TFSi |
155 / 211 |
350 |
177 / 241 |
405 |
+22 / +30 |
+55 |
|
3200 V6 FSi |
196 / 267 |
330 |
209 / 284 |
355 |
+13 / +17 |
+25 |
|
Chiptuning Audi A6 (C5)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 TDi |
81 / 110 |
235 |
103 / 140 |
282 |
+22 / +30 |
+47 |
|
1900 TDi |
85 / 116 |
285 |
105 / 143 |
340 |
+20 / +27 |
+55 |
|
2500 TDi |
110 / 150 |
310 |
131 / 178 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2500 TDi |
114 / 155 |
310 |
135 / 184 |
350 |
+21 / +29 |
+40 |
|
2500 TDi |
120 / 163 |
350 |
144 / 196 |
420 |
+24 / +33 |
+70 |
|
2500 TDi |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
benzin |
1800 turbo |
120 / 163 |
225 |
143 / 194 |
295 |
+23 / +31 |
+70 |
|
2000 FSI |
110 / 150 |
200 |
120 / 163 |
215 |
+10 / +13 |
+15 |
|
2000 TFSi |
147 / 200 |
280 |
176 / 239 |
340 |
+29 / +39 |
+60 |
|
2200 turbo |
169 / 230 |
305 |
205 / 279 |
380 |
+36 / +49 |
+75 |
|
2400 |
125 / 170 |
230 |
138 / 188 |
250 |
+13 / +18 |
+20 |
|
2700 biturbo V6 |
195 / 265 |
400 |
232 / 316 |
520 |
+37 / +51 |
+120 |
|
3000 V6 30V |
162 / 220 |
300 |
173 / 235 |
330 |
+11 / +15 |
+30 |
|
3200 V6 FSi |
188 / 256 |
330 |
195 / 265 |
350 |
+7 / +9 |
+20 |
|
Chiptuning Audi A6 (C6)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi CR |
100 / 136 |
320 |
122 / 166 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi CR |
125 / 170 |
350 |
147 / 200 |
420 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2000 TDi PD |
103 / 140 |
320 |
125 / 170 |
390 |
+22 / +30 |
+70 |
|
2700 TDi |
120 / 163 |
380 |
162 / 220 |
450 |
+42 / +57 |
+70 |
|
2700 TDi |
132 / 180 |
380 |
162 / 220 |
450 |
+30 / +40 |
+70 |
|
2700 TDi |
140 / 190 |
400 |
165 / 224 |
460 |
+25 / +34 |
+60 |
|
3000 TDi |
165 / 224 |
450 |
198 / 269 |
560 |
+33 / +45 |
+110 |
|
3000 TDi |
171 / 233 |
450 |
206 / 280 |
560 |
+35 / +47 |
+110 |
|
3000 TDi |
177 / 241 |
500 |
202 / 275 |
580 |
+25 / +34 |
+80 |
|
benzin |
2000 TFSi |
125 / 170 |
280 |
150 / 204 |
350 |
+25 / +34 |
+70 |
|
2400 V6 |
130 / 177 |
230 |
143 / 194 |
250 |
+13 / +17 |
+20 |
|
2800 FSI |
154 / 209 |
280 |
166 / 226 |
310 |
+12 / +17 |
+30 |
|
3000 TFSi |
213 / 290 |
420 |
247 / 336 |
490 |
+34 / +46 |
+70 |
|
3200 FSI |
188 / 256 |
330 |
195 / 265 |
350 |
+7 / +9 |
+20 |
|
4200 FSI |
246 / 335 |
430 |
260 / 354 |
450 |
+14 / +19 |
+20 |
|
4200 FSI |
257 / 350 |
500 |
270 / 367 |
530 |
+13 / +17 |
+30 |
|
5200 FSi |
320 / 435 |
540 |
338 / 460 |
565 |
+18 / +25 |
+25 |
|
Chiptuning Audi A8 (D2)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TDi |
110 / 150 |
310 |
131 / 178 |
380 |
+21 / +28 |
+70 |
|
2500 TDi |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
3300 TDi |
165 / 224 |
480 |
197 / 268 |
575 |
+32 / +44 |
+95 |
|
benzin |
2800E |
142 / 193 |
280 |
151 / 205 |
301 |
+9 / +12 |
+21 |
|
3700 V6 |
169 / 230 |
315 |
178 / 242 |
335 |
+9 / +12 |
+20 |
|
4200 V8 |
221 / 301 |
400 |
231 / 314 |
416 |
+10 / +13 |
+16 |
|
6000 W12 |
309 / 420 |
550 |
320 / 435 |
572 |
+11 / +15 |
+22 |
|
Chiptuning Audi A8 (D3)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3000 TDi |
171 / 233 |
450 |
206 / 280 |
560 |
+35 / +47 |
+110 |
|
4000 TDi |
202 / 275 |
650 |
242 / 329 |
720 |
+40 / +54 |
+70 |
|
4200 TDi |
240 / 326 |
760 |
275 / 374 |
880 |
+35 / +48 |
+120 |
|
benzin |
3700 |
206 / 280 |
360 |
222 / 302 |
390 |
+16 / +22 |
+30 |
|
4200 FSI |
257 / 350 |
500 |
271 / 369 |
530 |
+14 / +19 |
+30 |
|
4200 V8 |
246 / 335 |
430 |
260 / 354 |
450 |
+14 / +19 |
+20 |
|
6000 W12 |
331 / 450 |
580 |
350 / 476 |
615 |
+19 / +26 |
+35 |
|
Chiptuning Audi Allroad (C5)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2500 TDi |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
benzin |
2700 Bi-Turbo |
169 / 230 |
310 |
2025 / 2754 |
450 |
+1856 / +2524 |
+140 |
|
2700 Bi-Turbo |
184 / 250 |
350 |
213 / 290 |
470 |
+29 / +40 |
+120 |
|
Chiptuning Audi Allroad (C6)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2700 TDi |
132 / 180 |
380 |
162 / 220 |
450 |
+30 / +40 |
+70 |
|
3000 TDi |
171 / 233 |
450 |
206 / 280 |
560 |
+35 / +47 |
+110 |
|
benzin |
3200 FSI |
188 / 256 |
330 |
195 / 265 |
350 |
+7 / +9 |
+20 |
|
4200 FSI |
257 / 350 |
500 |
270 / 367 |
530 |
+13 / +17 |
+30 |
|
Chiptuning Audi Q5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi |
125 / 170 |
350 |
148 / 201 |
420 |
+23 / +31 |
+70 |
|
3000 TDi |
177 / 241 |
500 |
202 / 275 |
580 |
+25 / +34 |
+80 |
|
benzin |
2000 TFSi |
155 / 211 |
350 |
177 / 241 |
405 |
+22 / +30 |
+55 |
|
Chiptuning Audi Q7
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
3000 TDi |
171 / 233 |
450 |
206 / 280 |
560 |
+35 / +47 |
+110 |
|
3000 TDi |
177 / 241 |
550 |
202 / 275 |
600 |
+25 / +34 |
+50 |
|
4200 TDi |
240 / 326 |
760 |
275 / 374 |
880 |
+35 / +48 |
+120 |
|
benzin |
3600 FSI |
206 / 280 |
360 |
218 / 296 |
385 |
+12 / +16 |
+25 |
|
4200 FSI |
257 / 350 |
500 |
271 / 369 |
530 |
+14 / +19 |
+30 |
|
Chiptuning Audi R8
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 FSI |
309 / 420 |
435 |
327 / 445 |
460 |
+18 / +25 |
+25 |
|
Chiptuning Audi RS2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2200 turbo |
232 / 316 |
410 |
257 / 350 |
465 |
+25 / +34 |
+55 |
|
Chiptuning Audi RS4 (8D)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2700 biturbo V6 |
280 / 381 |
440 |
313 / 426 |
570 |
+33 / +45 |
+130 |
|
Chiptuning Audi RS4 (8E)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 FSi |
309 / 420 |
430 |
325 / 442 |
455 |
+16 / +22 |
+25 |
|
Chiptuning Audi RS6 (4B)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 biturbo V8 |
331 / 450 |
560 |
386 / 525 |
670 |
+55 / +75 |
+110 |
|
4200 biturbo V8 plus |
353 / 480 |
560 |
386 / 525 |
670 |
+33 / +45 |
+110 |
|
Chiptuning Audi RS6 (C6)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
5000 BiTurbo V10 |
426 / 579 |
650 |
462 / 628 |
760 |
+36 / +49 |
+110 |
|
Chiptuning Audi S3 (8L)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 turbo |
154 / 209 |
270 |
177 / 241 |
350 |
+23 / +32 |
+80 |
|
1800 turbo |
165 / 224 |
280 |
184 / 250 |
350 |
+19 / +26 |
+70 |
|
Chiptuning Audi S3 (8P)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 TFSi |
195 / 265 |
350 |
221 / 301 |
420 |
+26 / +36 |
+70 |
|
Chiptuning Audi S4 (8D)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2200 turbo |
169 / 230 |
305 |
205 / 279 |
380 |
+36 / +49 |
+75 |
|
2700 biturbo V6 |
195 / 265 |
400 |
232 / 316 |
520 |
+37 / +51 |
+120 |
|
Chiptuning Audi S4 (8E)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 FSi |
253 / 344 |
410 |
264 / 359 |
425 |
+11 / +15 |
+15 |
|
Chiptuning Audi S5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
3000 TDI |
176 / 239 |
500 |
203 / 276 |
581 |
+27 / +37 |
+81 |
|
4200 FSI |
260 / 354 |
440 |
272 / 370 |
480 |
+12 / +16 |
+40 |
|
Chiptuning Audi S6
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 4A |
213 / 290 |
400 |
225 / 306 |
430 |
+12 / +16 |
+30 |
|
4200 4A |
240 / 326 |
410 |
254 / 345 |
435 |
+14 / +19 |
+25 |
|
4200 4B |
250 / 340 |
410 |
261 / 355 |
435 |
+11 / +15 |
+25 |
|
4200 4B |
265 / 360 |
430 |
276 / 375 |
445 |
+11 / +15 |
+15 |
|
4200 4B |
265 / 360 |
430 |
276 / 375 |
445 |
+11 / +15 |
+15 |
|
Chiptuning Audi S6 (4F)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
5200 FSi |
320 / 435 |
540 |
340 / 462 |
565 |
+20 / +27 |
+25 |
|
Chiptuning Audi S8 (4D)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
4200 |
265 / 360 |
430 |
276 / 375 |
445 |
+11 / +15 |
+15 |
|
4200 4A |
250 / 340 |
410 |
261 / 355 |
435 |
+11 / +15 |
+25 |
|
Chiptuning Audi S8 (4E)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
5200 FSI |
320 / 435 |
540 |
340 / 462 |
565 |
+20 / +27 |
+25 |
|
Chiptuning Audi TT (8J)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi |
125 / 170 |
350 |
148 / 201 |
420 |
+23 / +31 |
+70 |
|
benzin |
1800 TFSi |
118 / 160 |
250 |
143 / 194 |
290 |
+25 / +34 |
+40 |
|
2000 TFSi |
147 / 200 |
280 |
176 / 239 |
340 |
+29 / +39 |
+60 |
|
2000 TFSi |
200 / 272 |
350 |
224 / 305 |
390 |
+24 / +33 |
+40 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
195 / 265 |
345 |
+11 / +15 |
+25 |
|
Chiptuning Audi TT (8N)
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 turbo |
110 / 150 |
210 |
139 / 189 |
290 |
+29 / +39 |
+80 |
|
1800 turbo |
132 / 180 |
370 |
154 / 209 |
420 |
+22 / +29 |
+50 |
|
1800 turbo |
165 / 224 |
280 |
184 / 250 |
350 |
+19 / +26 |
+70 |
|
1800 turbo |
176 / 239 |
320 |
199 / 271 |
380 |
+23 / +32 |
+60 |
|
3200 V6 |
184 / 250 |
320 |
195 / 265 |
345 |
+11 / +15 |
+25 |
|
|