Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Mazda
Chiptuning Mazda 2
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1400 MZR-CD |
50 / 68 |
160 |
76 / 103 |
205 |
+26 / +35 |
+45 |
|
benzin |
1300 16V |
55 / 75 |
105 |
63 / 86 |
119 |
+8 / +11 |
+14 |
|
1600 |
72 / 98 |
145 |
83 / 113 |
165 |
+11 / +15 |
+20 |
|
1600 |
74 / 101 |
146 |
85 / 116 |
168 |
+11 / +15 |
+22 |
|
Chiptuning Mazda 3
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1600 MZR-CD |
80 / 109 |
240 |
96 / 131 |
310 |
+16 / +22 |
+70 |
|
benzin |
2000 |
110 / 150 |
187 |
121 / 165 |
213 |
+11 / +15 |
+26 |
|
Chiptuning Mazda 323
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi |
66 / 90 |
220 |
81 / 110 |
267 |
+15 / +20 |
+47 |
|
2000 TDi |
74 / 101 |
235 |
90 / 122 |
290 |
+16 / +21 |
+55 |
|
benzin |
1400 16V |
65 / 88 |
116 |
74 / 101 |
132 |
+9 / +13 |
+16 |
|
2000 |
104 / 141 |
181 |
116 / 158 |
208 |
+12 / +17 |
+27 |
|
2000 |
108 / 147 |
180 |
120 / 163 |
205 |
+12 / +16 |
+25 |
|
2000 |
96 / 131 |
171 |
107 / 146 |
195 |
+11 / +15 |
+24 |
|
Chiptuning Mazda 5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 MZR-CD |
105 / 143 |
360 |
125 / 170 |
410 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 MZR-CD |
81 / 110 |
310 |
103 / 140 |
360 |
+22 / +30 |
+50 |
|
Chiptuning Mazda 6
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 MZR-CD |
100 / 136 |
310 |
125 / 170 |
360 |
+25 / +34 |
+50 |
|
2000 MZR-CD |
105 / 143 |
360 |
125 / 170 |
410 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 MZR-CD |
89 / 121 |
320 |
110 / 150 |
375 |
+21 / +29 |
+55 |
|
benzin |
2300 AWD |
120 / 163 |
205 |
132 / 180 |
235 |
+12 / +17 |
+30 |
|
Chiptuning Mazda 626
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TDi |
66 / 90 |
220 |
81 / 110 |
267 |
+15 / +20 |
+47 |
|
2000 TDi |
74 / 101 |
235 |
90 / 122 |
290 |
+16 / +21 |
+55 |
|
Chiptuning Mazda MPV
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 MZR-CD |
100 / 136 |
310 |
125 / 170 |
360 |
+25 / +34 |
+50 |
|
benzin |
2000 16V |
91 / 124 |
178 |
101 / 137 |
202 |
+10 / +13 |
+24 |
|
2300 i |
104 / 141 |
207 |
116 / 158 |
225 |
+12 / +17 |
+18 |
|
Chiptuning Mazda MX3
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1800 16V |
98 / 133 |
160 |
107 / 146 |
181 |
+9 / +13 |
+21 |
|
Chiptuning Mazda MX5
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1600 |
81 / 110 |
134 |
88 / 120 |
153 |
+7 / +10 |
+19 |
|
1600 16V |
66 / 90 |
129 |
75 / 102 |
146 |
+9 / +12 |
+17 |
|
1800 |
96 / 131 |
157 |
107 / 146 |
180 |
+11 / +15 |
+23 |
|
1800 16V |
103 / 140 |
162 |
114 / 155 |
185 |
+11 / +15 |
+23 |
|
Chiptuning Mazda MX6
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 |
104 / 141 |
181 |
116 / 158 |
208 |
+12 / +17 |
+27 |
|
2500 24V |
120 / 163 |
212 |
132 / 180 |
240 |
+12 / +17 |
+28 |
|
Chiptuning Mazda Premacy
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 TD |
66 / 90 |
220 |
90 / 122 |
300 |
+24 / +32 |
+80 |
|
benzin |
1800 |
74 / 101 |
168 |
85 / 116 |
190 |
+11 / +15 |
+22 |
|
1800 16V |
84 / 114 |
157 |
94 / 128 |
177 |
+10 / +14 |
+20 |
|
2000 |
96 / 131 |
171 |
107 / 146 |
195 |
+11 / +15 |
+24 |
|
Chiptuning Mazda RX7
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 BT |
176 / 239 |
294 |
189 / 257 |
338 |
+13 / +18 |
+44 |
|
Chiptuning Mazda RX8
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
1300 |
170 / 231 |
210 |
184 / 250 |
240 |
+14 / +19 |
+30 |
|
Chiptuning Mazda Tribute
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
benzin |
2000 16V |
91 / 124 |
178 |
101 / 137 |
202 |
+10 / +13 |
+24 |
|
3000 V6 |
145 / 197 |
265 |
160 / 218 |
305 |
+15 / +21 |
+40 |
|
|