Osobní automobily
Alfa
Romeo
Audi
Bentley
BMW
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes Benz
MG
Mini Cooper
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Seat
Škoda
Smart
Ssangyoung
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
|
Chiptuning Renault
Chiptuning Renault Avantime
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2200 dCi |
110 / 150 |
320 |
129 / 175 |
370 |
+19 / +25 |
+50 |
|
benzin |
3000 V6 24V |
152 / 207 |
291 |
165 / 224 |
335 |
+13 / +17 |
+44 |
|
Chiptuning Renault Clio
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
48 / 65 |
160 |
63 / 86 |
210 |
+15 / +21 |
+50 |
|
1500 dCi |
60 / 82 |
185 |
81 / 110 |
143 |
+21 / +28 |
+-42 |
|
1500 dCi |
78 / 106 |
240 |
96 / 131 |
305 |
+18 / +25 |
+65 |
|
1900 dTi |
60 / 82 |
162 |
75 / 102 |
227 |
+15 / +20 |
+65 |
|
benzin |
1200 |
43 / 58 |
93 |
47 / 64 |
101 |
+4 / +6 |
+8 |
|
1200 16V |
55 / 75 |
105 |
61 / 83 |
117 |
+6 / +8 |
+12 |
|
1200 8V |
43 / 58 |
93 |
52 / 71 |
105 |
+9 / +13 |
+12 |
|
1200 turbo |
74 / 101 |
145 |
89 / 121 |
190 |
+15 / +20 |
+45 |
|
1400 16V |
72 / 98 |
127 |
81 / 110 |
145 |
+9 / +12 |
+18 |
|
1400 8V |
55 / 75 |
114 |
66 / 90 |
123 |
+11 / +15 |
+9 |
|
1600 |
66 / 90 |
131 |
76 / 103 |
150 |
+10 / +13 |
+19 |
|
1600 16V |
79 / 107 |
148 |
92 / 125 |
170 |
+13 / +18 |
+22 |
|
1800 |
81 / 110 |
155 |
92 / 125 |
178 |
+11 / +15 |
+23 |
|
2000 |
134 / 182 |
200 |
147 / 200 |
230 |
+13 / +18 |
+30 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
175 |
121 / 165 |
200 |
+11 / +15 |
+25 |
|
2000 16V |
124 / 169 |
200 |
136 / 185 |
230 |
+12 / +16 |
+30 |
|
3000 V6 |
188 / 256 |
300 |
202 / 275 |
245 |
+14 / +19 |
+-55 |
|
3000 V6 24V |
166 / 226 |
300 |
180 / 245 |
344 |
+14 / +19 |
+44 |
|
Chiptuning Renault Espace
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dCi |
88 / 120 |
270 |
110 / 150 |
320 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dTi |
72 / 98 |
200 |
88 / 120 |
245 |
+16 / +22 |
+45 |
|
2000 dCi |
110 / 150 |
340 |
132 / 180 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 dCi |
127 / 173 |
360 |
147 / 200 |
420 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2200 dCi |
110 / 150 |
320 |
129 / 175 |
370 |
+19 / +25 |
+50 |
|
2200 dCi |
84 / 114 |
290 |
106 / 144 |
345 |
+22 / +30 |
+55 |
|
2200 dCi |
96 / 131 |
290 |
117 / 159 |
345 |
+21 / +28 |
+55 |
|
3000 dCi |
130 / 177 |
350 |
155 / 211 |
425 |
+25 / +34 |
+75 |
|
benzin |
2000 |
103 / 140 |
188 |
114 / 155 |
215 |
+11 / +15 |
+27 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+27 |
|
3000 24Aut. |
140 / 190 |
267 |
154 / 209 |
305 |
+14 / +19 |
+38 |
|
3000 V6 24V |
143 / 194 |
272 |
155 / 211 |
312 |
+12 / +17 |
+40 |
|
3500 V6 |
177 / 241 |
330 |
191 / 260 |
380 |
+14 / +19 |
+50 |
|
Chiptuning Renault Kangoo
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
42 / 57 |
160 |
71 / 97 |
210 |
+29 / +40 |
+50 |
|
1500 dCi |
50 / 68 |
160 |
71 / 97 |
210 |
+21 / +29 |
+50 |
|
1500 dCi |
59 / 80 |
160 |
81 / 110 |
210 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1500 dCi |
62 / 84 |
185 |
81 / 110 |
234 |
+19 / +26 |
+49 |
|
1900 dCi |
62 / 84 |
180 |
81 / 110 |
235 |
+19 / +26 |
+55 |
|
1900 dTi |
59 / 80 |
160 |
79 / 107 |
210 |
+20 / +27 |
+50 |
|
benzin |
1200 16V |
55 / 75 |
105 |
61 / 83 |
117 |
+6 / +8 |
+12 |
|
1200 8V |
43 / 58 |
93 |
52 / 71 |
105 |
+9 / +13 |
+12 |
|
1400 8V |
55 / 75 |
114 |
66 / 90 |
123 |
+11 / +15 |
+9 |
|
1600 16V |
70 / 95 |
148 |
80 / 109 |
162 |
+10 / +14 |
+14 |
|
1600 16V |
79 / 107 |
148 |
90 / 122 |
165 |
+11 / +15 |
+17 |
|
Chiptuning Renault Laguna
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dCi |
74 / 101 |
200 |
96 / 131 |
250 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dCi |
79 / 107 |
250 |
98 / 133 |
290 |
+19 / +26 |
+40 |
|
1900 dCi |
88 / 120 |
270 |
110 / 150 |
320 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dCi facelift |
88 / 120 |
300 |
110 / 150 |
350 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dTi |
74 / 101 |
200 |
94 / 128 |
250 |
+20 / +27 |
+50 |
|
2000 dCi |
110 / 150 |
340 |
132 / 180 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 dCi |
129 / 175 |
380 |
145 / 197 |
440 |
+16 / +22 |
+60 |
|
2200 dCi |
110 / 150 |
320 |
129 / 175 |
370 |
+19 / +25 |
+50 |
|
benzin |
1600 16V |
79 / 107 |
148 |
90 / 122 |
165 |
+11 / +15 |
+17 |
|
1800 |
70 / 95 |
142 |
81 / 110 |
163 |
+11 / +15 |
+21 |
|
1800 16V |
88 / 120 |
170 |
98 / 133 |
190 |
+10 / +13 |
+20 |
|
2000 |
103 / 140 |
188 |
114 / 155 |
215 |
+11 / +15 |
+27 |
|
2000 |
85 / 116 |
168 |
96 / 131 |
192 |
+11 / +15 |
+24 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2000 16V |
124 / 169 |
200 |
136 / 185 |
230 |
+12 / +16 |
+30 |
|
2000 turbo |
120 / 163 |
270 |
147 / 200 |
330 |
+27 / +37 |
+60 |
|
3000 24VAut. |
140 / 190 |
267 |
154 / 209 |
305 |
+14 / +19 |
+38 |
|
3000 V6 |
123 / 167 |
235 |
136 / 185 |
270 |
+13 / +18 |
+35 |
|
3000 V6 24V |
152 / 207 |
291 |
165 / 224 |
335 |
+13 / +17 |
+44 |
|
Chiptuning Renault Master
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dCi |
60 / 82 |
200 |
78 / 106 |
260 |
+18 / +24 |
+60 |
|
2200 dCi |
66 / 90 |
260 |
84 / 114 |
320 |
+18 / +24 |
+60 |
|
2200 dCi |
84 / 114 |
290 |
103 / 140 |
350 |
+19 / +26 |
+60 |
|
3000 dCi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
Chiptuning Renault Megane
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dCi |
74 / 101 |
200 |
100 / 136 |
265 |
+26 / +35 |
+65 |
|
1900 dTi |
60 / 82 |
162 |
75 / 102 |
227 |
+15 / +20 |
+65 |
|
1900 dTi |
74 / 101 |
200 |
90 / 122 |
250 |
+16 / +21 |
+50 |
|
benzin |
1400 8V |
55 / 75 |
114 |
66 / 90 |
123 |
+11 / +15 |
+9 |
|
1600 |
66 / 90 |
131 |
76 / 103 |
150 |
+10 / +13 |
+19 |
|
1600 16V |
79 / 107 |
148 |
82 / 112 |
170 |
+3 / +5 |
+22 |
|
2000 16V |
102 / 139 |
188 |
114 / 155 |
205 |
+12 / +16 |
+17 |
|
2000 16V |
110 / 150 |
175 |
121 / 165 |
200 |
+11 / +15 |
+25 |
|
Chiptuning Renault Megane II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
50 / 68 |
160 |
63 / 86 |
210 |
+13 / +18 |
+50 |
|
1500 dCi |
60 / 82 |
185 |
74 / 101 |
243 |
+14 / +19 |
+58 |
|
1500 dCi |
63 / 86 |
200 |
78 / 106 |
255 |
+15 / +20 |
+55 |
|
1500 dCi |
78 / 106 |
240 |
98 / 133 |
308 |
+20 / +27 |
+68 |
|
1900 dCi |
66 / 90 |
230 |
85 / 116 |
280 |
+19 / +26 |
+50 |
|
1900 dCi |
88 / 120 |
270 |
114 / 155 |
355 |
+26 / +35 |
+85 |
|
benzin |
1400 16V |
60 / 82 |
127 |
66 / 90 |
140 |
+6 / +8 |
+13 |
|
1400 16V |
72 / 98 |
127 |
81 / 110 |
140 |
+9 / +12 |
+13 |
|
1600 16V |
85 / 116 |
152 |
95 / 129 |
175 |
+10 / +13 |
+23 |
|
2000 16V |
100 / 136 |
191 |
110 / 150 |
218 |
+10 / +14 |
+27 |
|
2000 turbo |
166 / 226 |
300 |
191 / 260 |
350 |
+25 / +34 |
+50 |
|
Chiptuning Renault Modus
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
48 / 65 |
160 |
63 / 86 |
210 |
+15 / +21 |
+50 |
|
1500 dCi |
78 / 106 |
240 |
98 / 133 |
308 |
+20 / +27 |
+68 |
|
Chiptuning Renault Scenic II
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
60 / 82 |
185 |
74 / 101 |
243 |
+14 / +19 |
+58 |
|
1500 dCi |
64 / 87 |
200 |
81 / 110 |
260 |
+17 / +23 |
+60 |
|
1500 dCi |
74 / 101 |
200 |
88 / 120 |
260 |
+14 / +19 |
+60 |
|
1900 dCi |
59 / 80 |
160 |
81 / 110 |
210 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dCi |
81 / 110 |
260 |
102 / 139 |
310 |
+21 / +29 |
+50 |
|
1900 dCi |
88 / 120 |
300 |
110 / 150 |
350 |
+22 / +30 |
+50 |
|
1900 dCi |
96 / 131 |
300 |
118 / 160 |
360 |
+22 / +29 |
+60 |
|
2000 dCi |
110 / 150 |
340 |
132 / 180 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
benzin |
1400 16V |
72 / 98 |
127 |
81 / 110 |
145 |
+9 / +12 |
+18 |
|
1800 16V |
87 / 118 |
158 |
98 / 133 |
180 |
+11 / +15 |
+22 |
|
2000 |
103 / 140 |
188 |
114 / 155 |
215 |
+11 / +15 |
+27 |
|
2000 Turbo |
120 / 163 |
250 |
156 / 212 |
315 |
+36 / +49 |
+65 |
|
Chiptuning Renault Thalia
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1500 dCi |
48 / 65 |
160 |
63 / 86 |
210 |
+15 / +21 |
+50 |
|
1500 dCi |
60 / 82 |
185 |
74 / 101 |
243 |
+14 / +19 |
+58 |
|
benzin |
1200 16V |
55 / 75 |
105 |
61 / 83 |
117 |
+6 / +8 |
+12 |
|
1400 8V |
55 / 75 |
114 |
66 / 90 |
123 |
+11 / +15 |
+9 |
|
Chiptuning Renault Traffic
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
1900 dCi |
60 / 82 |
190 |
80 / 109 |
240 |
+20 / +27 |
+50 |
|
1900 dCi |
74 / 101 |
200 |
96 / 131 |
245 |
+22 / +30 |
+45 |
|
2000 dCi |
66 / 90 |
240 |
85 / 116 |
300 |
+19 / +26 |
+60 |
|
2000 dCi |
85 / 116 |
290 |
105 / 143 |
350 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2500 dCi |
110 / 150 |
320 |
130 / 177 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2500 dCi |
99 / 135 |
310 |
120 / 163 |
370 |
+21 / +28 |
+60 |
|
3000 dCi |
100 / 136 |
320 |
120 / 163 |
380 |
+20 / +27 |
+60 |
|
Chiptuning Renault Vel Satis
Objem |
základní
výkon |
po
zvýšení výkonu |
rozdíl |
|
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
kW/PS |
Nm |
diesel |
2000 dCi |
110 / 150 |
340 |
132 / 180 |
400 |
+22 / +30 |
+60 |
|
2000 dCi |
127 / 173 |
360 |
147 / 200 |
420 |
+20 / +27 |
+60 |
|
2200 dCi |
110 / 150 |
320 |
129 / 175 |
370 |
+19 / +25 |
+50 |
|
3000 dCi |
130 / 177 |
350 |
154 / 209 |
440 |
+24 / +32 |
+90 |
|
benzin |
3500 V6 |
177 / 241 |
330 |
191 / 260 |
380 |
+14 / +19 |
+50 |
|
|